مشکلات رایانه‌ای خود را تلفنی برطرف کنید

ناصرآبادی با اشاره به این مطلب افزود: در تهران رکورد ۳۰۰ هزار تماس را رد کرده‌ایم و این نشانگر نیاز سایر شهرهای کشور به یک مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای بود. بدین ترتیب روشی را پیش‌بینی کردیم که طی آن، کاربران با مراجعه به وب سایت این مرکز، شماره تلفن خود را در این سامانه فعال نموده و از طریق کارت‌های عضو شتاب، هزینه خدمات را پرداخت می‌نمایند. بدین ترتیب با توجه به حذف سرویس مخابرات ۳۰% کاهش هزینه نهایی نیز اتفاق می‌افتد.

این مرکز در طول شبانه‌روز بصورت تلفنی، پاسخگوی سوالات رایانه‌ای و اینترنتی کاربران در سراسر کشور خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این مرکز به نشانی Rayanehkomak.ir مراجعه نمایند.

/ 0 نظر / 11 بازدید